Packing for #Valencia
The sunlight loved us
August 27, 2016
Show all

All about our first day in Valencia

Aseara am ajuns in Valencia iar al treilea om cu care am intrat in contact dupa taximetristul care ne-a adus de la aeroport si domnul de la receptia hotelului, a fost un roman pe care l-am intrebat unde gasim un anumit restaurant. Noi il intrebam in engleza, el se chinuia sa ne explice in spaniola iar stand la semafor si auzindu-ne vorbind in romana, vine la noi si ne spune ca si el este roman. 🙂

Cred ca nu ne puteam incepe altfel vacanta aici decat cu o paella si sangria si va spun sincer ca as ramane la astea doua pana la plecare. Delicioso! 🙂

Astazi ne-am trezit cu gandul ca trebuie sa mergem pe plaja din cel putin doua motive: primul ar fi ca sa vedem cat este de mare, pentru ca in poze pare imensa (in realitate e si mai imensa) si al doilea motiv, ca sa vedem cum e nisipul pentru ca am citit pe net ca e super fin si da, chiar e super fin.

Am facut cateva poze in port si pe plaja iar astazi am ales sa port salopeta de pe Foggi.ro pe care o gasiti AICI si este la reducere. Mi se pare super smart sa faci cumparaturi la sfarsit de sezon pentru ca sunt foarte multe reduceri si chiar poti sa te pregatesti pentru vara viitoare. Imi place tare mult aceasta salopeta pentru ca e foarte lejera si pot sa o transform si intr-o tinuta mai eleganta daca ii adaug o pereche de sandale cu toc si un brau interesant. Eu am mers cu ea la plaja iar dedesubt am purtat un costum de baie colorat ca sa creez un contrast. Gasiti super multe produse de vara reduse pe Foggi dar si pentru toamna, in colectia noua.

Va las cu pozele si ne vedem pe instagram si pe facebook cu tot ce se intampla pe aici.